piątek, 21 grudnia 2012

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta! 

Sprzątanie... ach, jak ja tego nie lubię. Dziś też było pieczenie! Mniam!
I obieranie jabłka przez Skajpaja! :D "Takie dobre? A takie? No to może takie" :-) 

Ale Ciasto było, tzn. jest bbbb dobre! :-) Z orzechami i oczywiście jabłkami :) 

Mniam! 

Mój nowy, czaderski sweterek! :) 

Jeszcze muszę poruszyć temat mojego "Na dobre i na złe". Dziś na film.onet.pl pojawił się zwiastun najbliższych odcinków (tj. 505-507). Było pokazane m.in. jak Hana kasuje z telefonu numer do Piotra. Mądra Pacia zrobiła sobie print screena i zapisała sobie w tel nowy kontakt: "Piotr Gawryło". Oczywiście zadzwoniłam i.... BYŁ SYGNAŁ!!! Hahahaha! Ciekawe do kogo się dodzwoniłam. Napisałam smsiaka o treści: 

PIOTR WRACAJ DO HANY!!!
A tak na poważnie, to telewizja TVP2 udostępniła
Pański numer telefonu w serialu "Na dobre i na złe" 
jako numer Piotra Gawryły.

Do tej pory nie dostałam odpowiedzi, a szkoda... Kolejna wpadka realizatorów. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz