poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Wszyscy mówią: Zapomnij. On nie jest Ciebie wart! Lecz gdyby to było takie proste... Mówicie: Pojawi się ktoś inny. Może się pojawi, a może nie... Kto to wie... Każda z Was doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że ja nie zrobiłabym tego z przypadkowo spotkanym chłopakiem, gdybym nie poczuła "tego czegoś"...I tak było w tym przypadku. Może trudno Wam w to uwierzyć, ale tak było... I jest! Bo pomimo tych wszystkich "złych zachowań", zarówno moich w jego kierunku, jaki odwrotnie, ja wciąż czuję to coś! To coś co mnie pociąga! Pomimo, że moje oczy ujrzały to co ujrzały, wierzę, że jednak coś źle zinterpretowałam. Poza tym uważam, że jest zagubiony, tysiące kilometrów od rodziców... w zupełnie obcym mieście w otoczeniu zupełnie obcych ludzi. Zawsze znajdę dla niego jakieś usprawiedliwienie.... 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz