niedziela, 28 kwietnia 2013


Uwielbiam ten stan, kiedy jestem w domu i nic nie muszę robić! :) Siedzę na skórzanej kanapie w nowym, zajefajnym pokoju mojego brata. Przez 40`calowym telewizorze z laptopem na kolanach! <3 

Tydzień wolnego, ale trzeba będzie też coś popracować. Pogoda idealna na plewienie + OPALANIE! :) 

Wiem, wiem. Dawno do Was nie pisałam. Postaram się to nadrobić. Ale póki co, piszę książkę! Może nie można tego książką nazwać, ale opowiadaniem na pewno. O pewnej, nieszczęśliwie zakochanej Klarze. Już kilka osób przeczytało pierwsze rozdziały. Najbardziej jednak ucieszyła mnie reakcja p.Eli, która domaga się kolejnych części! Poza tym powiedziała, że gdy była w moim wieku, miała identyczne losy jak Klara. Chyba będziemy musiały o tym pogadać, bo może rozszerzymy akcję książki:)

Dziś niedziela - bbbbb fajny dzień:) Wstałam raniutko o 8:00 pobiegłam do kościoła, o dziwo w czerwonych trampkach, mimo, że jest niedziela! Ale najlepsze było o 11:30 - TRENING! Jeszcze takiego wycisku nie dostałam od dawna! Później były roleczki:) A teraz leżing, plażing i opierdaling! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz