sobota, 16 marca 2013


Wszystkie panie, które wybierają się na mecz z Pogonią, zapraszamy do udziału w konkursie, którego finał zostanie przeprowadzony w przerwie niedzielnego meczu T-Mobile Ekstraklasy. Na razie fanki muszą wykazać się wiedzą na temat Białej Gwiazdy, a w trakcie meczu będą musiały zaprezentować także swoją sprawność fizyczną.

www.wisla.krakow.pl

Przeczytałam, wysłałam, czekałam i ..... odebrałam telefon! :) "Witam! Z tej strony Wojtek, dzwonię z Wisły Kraków S.A. Chciałbym Pani serdecznie pogratulować szybkości oraz poinformować, że dostała się Pani do finału naszego konkursu!" 

Gdy usłyszałam te słowa, przysłowiowy "banan" nie schodził mi z twarzy! Z tych wszystkich emocji przejechałam swój przystanek i musiałam się wracać na uczelnie! :) Następnie smsy i telefony do Taty, Trenerów! Na informatyce nic nie ogarniałam! Byłam myślami zupełnie gdzie indziej! Dobrze, że była Ewelajna, która nadrabiała za nas dwie! :-) 

Jutro (tj. 17 marca) jest mój wielki, wielki, wielki dzień! MUSZĘ wygrać ten konkurs! (Transmisja w tv: canal + sport). 

Piątek, sobota, to był dzień treningów. Ale.... ale... doszłam do wniosku, że to jest to, co kocham robić! Słuchawki na uszach, dresik, turfy, piłka!!! Śnieg na ulicach, a ja między odśnieżonymi chodnikami parku prowadzę swoją piłkę : ) Ludzie w przejeżdżających samochodach zerkają na mnie. Jedni z zaciekawieniem, inni z kpiną mówią "po co Ci to?! Przecież jest zimno!". Ale to się nie liczy....

Niech gadają
a Ty dalej rób co chcesz,
dlatego, że to inne jest
być może nawet dziwne jest!
zostań sobą chciej,
nie daj zmienić się,
każdy jest coś wart
takim jakim jest!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz