środa, 9 stycznia 2013



NIENAWIDZĘ CHEMII I NIC TEGO NIE ZMIENI!
Powoli zaczynam się nastawiać na to, że mogę po prostu jej nie zaliczyć... 
Wtorek, to był najgorszy dzień mojego życia... Choć.. jednak były gorsze. Jak Wisła w listopadzie 2011 przegrała Derby Krakowa z Cracovią.. 

Powoli zaczynam się zastanawiać, co ja takiego robię na tych studiach... A co będzie, jeśli ja sobie nie dam rady... ? 

Jeśli chodzi o sesję, to powoli się nastawiam, na to, że nie będę nic robiła, tylko się uczyła, uczyła, uczyła! 
A tu 12 lutego jesteśmy umówione z Kamillą w Warszawie!!<3 Taka mała przerwa w nauce między jedną sesją, a sesją poprawkową! :) 

A oto kilka zdjęć mojej Ewelajny z Adamem Bielańskim! : ) Droga Ewelajno: Nie stresuj się, i tak nikt tego nie czyta;) 

Ach, mój Adam B! <3

Pacia w bluzce Hany Goldberg!<3

A oto najlepsza sesja mojej Kamilli! :) Jest MEGA! 




WRRR!!!! Czemu ludzie obok, muszą tak wiercić w ścianie!!! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz