sobota, 5 stycznia 2013


Zaczynamy od jajka w koszulce! : ) Chyba powinnam iść do MasterChef `a  : ) Oczywiście żartuję. Po przyjściu z siłowni postanowiłam zrobić sobie jakąś zdrową kolacyjkę. Oczywiści bez dodatku soli! Czyli zdrowo!: ) 


W stylu "Księżniczka na ziarnku grochu". Czyli jak Ewelajna spędziła noc na Ugorku. Jak wróciłam do krk, to postanowiłam wydać wszystkie swoje świąteczne pieniądze:) I tak kupiłam sobie spodnie, torebkę i bluzkę! Dokładnie taką samą jak ma Hana w "Na dobre i na złe" : ) Później, zamiast się uczyć, to oglądałyśmy ten serial do 3 w nocy.... Mając w perspektywie cały dzień na uczelni - to NIE był dobry pomysł ;p 


A oto gwiazda mojego bloga! : ) Przed Państwem Kot Filemnon! Zwany również szczurkiem. Co prawda tyłem, ale zawsze to coś! : ) 


Wracając do rzeczywistości.... Ja się dalej nie uczę!!! : ( Nie mogę się zebrać... W poniedziałek 3 bardzo ważne kolokwia... Czuję, ze będzie cienko ze mną... 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz